Laatste dag in Patong - Reisverslag uit Patong Beach, Thailand van Marc en Sara - WaarBenJij.nu Laatste dag in Patong - Reisverslag uit Patong Beach, Thailand van Marc en Sara - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Patong

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sara

11 Augustus 2013 | Thailand, Patong Beach

De hele nacht liggen woelen, niet goed geslapen, buikpijn, maagpijn. Als ze me een vliegtuig hadden geregeld, zat ik er op. Ik heb een paar keer overgegeven. Nu is het gelukkig wel beter. Ik ben rond de middag dan toch maar naar het zwembad gegaan. Het water was lekker fris, dus dat deed echt goed. Maar ik moest op nog geen uurtje tijd 2 keer naar de toilet (diarree). Dan maar terug naar de kamer in de frisse lucht, even later kwam Marc ook, het regende, deze keer heel fel, dus kan niet aan het zwembad blijven liggen. Ik kan niet meegaan om iets te eten, eten lukt zo al niet, en ik denk niet dat ik er ga geraken zonder een toilet mee op wieltjes. Hij is nu eten, dus straks zal ik hem wel zien. Hij heeft zijn valies al klaar gemaakt, morgen is het vroeg vertrekken. Mijn valies is ook klaar.

  • 11 Augustus 2013 - 23:30

    Sarah:

    Kasplantje. Hoop dat je snel weer beter bent en dat je vakantie er nt onder lijdt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Patong Beach

Marc en Sara

Actief sinds 23 Juli 2013
Verslag gelezen: 511
Totaal aantal bezoekers 5196

Voorgaande reizen:

14 Juli 2016 - 31 Juli 2016

Stedentrip USA (Noord-Oost)

26 Maart 2016 - 03 April 2016

Curaçao

17 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Mobilhome door Europa

20 Juli 2014 - 08 Augustus 2014

portugal penacova

19 December 2013 - 27 December 2013

Abu Dhabi

27 Juli 2013 - 17 Augustus 2013

Thailand en Singapore

Landen bezocht: