vertrek - Reisverslag uit Hasselt, België van Marc en Sara - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Hasselt, België van Marc en Sara - WaarBenJij.nu

vertrek

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sara

27 Juli 2013 | België, Hasselt

Hasselt - Zaventem (treinreis)


Eerst en vooral even dit: ik ben geen schrijfster, dus verwacht geen litetaire hoogstandjes van mijn pen - toestenbord.

Om half 8 's morgens liep onze wekker af. Tijd genoeg om ons op ons gemak op te frissen, aan te kleden en te vertrekken richting treinstation te Hasselt. Om half 9 trokken we deur achter ons dicht en zijn we te voet naar het station gegaan. In het stationsbuffet nog snel een pistoleetje met hesp en eentje met kaas, met een heel hete koffie. De kaartjes voor de trein hadden we gisteren al gekocht. De trein was op tijd, allé dat denk ik toch, want ik leef al jaren zonder horloge. De treinreis is vlot verlopen, in Leuven regende het pijpenstelen en konden we de bliksem en donderslagen goed horen. Vraag maar aan tante Sabine, zij belde mij net om ons een goede reis te wensen.
In Zaventem dadelijk naar de incheckbalie, veel wachtenden voor ons en ook achter ons. Amai daar kan veel volk in onze vlieger. Voor de kenners onder jullie boeing 777-300 ER. Eerst zou ik naast een ander man zitten, maar de dame van de incheck balie heeft geregeld dat we toch samen zaten. Het gewicht van onze valiezen, Marc: 23 kg ikke: 13 kg. Zoals gewoonlijk reis ik licht (ik heb toch wel 21 onderbroeken bij ;-) ). Valiezen weg, tijd voor een koffie, eentje van Starbucks.
Inchecken verliep ook heel vlot, zeker als je zag hoeveel toeristen op het vliegtuig stapten. We zijn wel een uurtje later vertrokken, maar dat kwam doordat het vliegtuig door een storm moest.
Het interieur van het vliegtuig was heel mooi. Alles roze en paars. Tv schermpjes waar je games op kon spelen, films kon bekijken zelfs series. Toen we nog stonden te wachten op het vertrek, zat ik al te knikkenbollen. Dat beloofd. Hele trip slapen? Ik heb helaas niet geslapen, maar dat is gewoon omdat ik me de hele tijd heb kunnen bezig houden. Als ik me zou hebben verveeld, dan had ik waarschijnijk wel geslapen. We hebben 2 maal eten gehad. Ook allemaal dik in orde. Even tijdens het ontbijt "fasten seatbels" gehad en dat was ongeveer 2 uur voor de landing.
De landing was heel goed, zo goed zelfs dat ik niet eens door had dat we aan de grond stonden.
Time of arrival: 6u00 (thuis 1u00)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Hasselt

Marc en Sara

Actief sinds 23 Juli 2013
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 5213

Voorgaande reizen:

14 Juli 2016 - 31 Juli 2016

Stedentrip USA (Noord-Oost)

26 Maart 2016 - 03 April 2016

Curaçao

17 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Mobilhome door Europa

20 Juli 2014 - 08 Augustus 2014

portugal penacova

19 December 2013 - 27 December 2013

Abu Dhabi

27 Juli 2013 - 17 Augustus 2013

Thailand en Singapore

Landen bezocht: