Chumphon met boot naar Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Marc en Sara - WaarBenJij.nu Chumphon met boot naar Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Marc en Sara - WaarBenJij.nu

Chumphon met boot naar Koh Tao

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sara

03 Augustus 2013 | Thailand, Koh Tao

Er zijn nog toeristen aan het wachten op de bus in het station. We hebben wat op een bank liggen donmelen en wat zitten lezen. Een plaatselijke bewoner heeft ons bezig gehouden met zijn liederen (zattemans liederen). De bus was optijd en al snel zaten we op de boot, in de vip-room met koude airco (extra 60 Bat). We moeten nog wachten op de volgende bus, we vertrekken een half uur te laat. Gelukkig had in mijn vest bij en konden we wat slapen, want de zee was woelig. Als ik wakker werd, werd ik wat misselijk, maar alles wat goed te doen. Schuin voor ons zat een jong chinees meisje, die heeft de hele reis overgegeven. Ze was niet de enigste. Toen we aankwamen in Koh Tao, werden de valiezen op een rail naar de kade gegleden, Marc heeft de onze wijzelijk gedragen, stel dat ze in de zee valt. De shuttle van het hotel neemt ons mee. De weg richting ons hotel, is net een roetsjbaan, omhoog, omlaag. We mogen onze huisje in, met zicht op zee, zeer mooi. We gaan de buurt verkennen en Marc en ik gaan morgen duiken. We wandelen over het strand naar het volgende dorpje. Zo mooi hier, net paradijs (als je de rommel niet bekijkt onderweg). Thai kunnen echt niet opruimen. Vanavond met de shuttle terug naar de pier. Daar hebben we weer lekker gegeten, een scooter gehuurd voor een paar dagen en terug de kronkelweg op naar ons Resort (zo moet ik het noemen).

• 09 Augustus 2013 - 02:50

Sarah:

Al even niets meer gehoord. Alles nog ok daar?

• 09 Augustus 2013 - 08:39

Marc En Sara :

Ja hoor, ik moet de verslagen nog doorsturen, internet heel slecht in vorige hotel. Straks werk aanmaken. Nu zijn we in Phuket.